Kalafina – Re/Oblivious

április 24, 2008


Nyelv: Japán
Műfaj: Pop
Megjelenés: 2008. április 23.

01. oblivious ~俯瞰風景 mix
02. interlude 01
03. 君が光に変えて行く ~acoustic ver.
04. interlude 02
05. 傷跡 ~piano2 mix
06. finale

Letöltés: itt

Kajiura Yuki ismét alkotott. Arról, hogy “Kalafina” ugyan nem sok mindent találtam, de elvileg ez egy új csapat, ami nemrég alakult, de szerintem ami a legfontosabb, hogy a kislemezen hallható számok hangzásáért mind Yuki felelős, úgyhogy a műfaját nem teljesen pop-nak írnám le, de sajnos nem tudom, mibe lehetne bekategorizálni, így szerintem maradjunk annyiban, hogy aki hallotta már mondjuk a FictionJunction YUUKA számok egyikét, vagy csak ismerős valakinek a Kajiura Yuki név, az hallgasson bele.
Az Oblivious című szám a Kara no Kyoukai nevezetű anime zenéje volt, amit én magam nem láttam, de még a sima verziót se hallottam abból a számból, de így a remix alapján jónak mondom. Bár én különösebben a 3. és az 5. számot ajánlanám, mert nekem azok tetszettek a leginkább. 🙂

9 hozzászólás “Kalafina – Re/Oblivious”

  1. Nóri Says:

    Nagyon köszi, hogy ezt megosztottad velünk. Gyönyörűek ezek a számok, nekem legalábbis nagyon tetszenek. Az én kedvencem a 4. szám.

  2. Domino Says:

    nincsmit, örülök, hogy másnak rajtam kívül is tetszettek 🙂

    ha esetleg még nem hallgattad volna meg, akkor ajánlom még a tavalyi FictionJunction YUUKA albumot is. azt is megtalálod itt:)

  3. Kebir Says:

    Kajiura Yuki ismét meglepett…ez a második alkalom, hogy csak utólag tudom meg, hogy az ő számát kerestem mindenfelé. Pedig nagyon sok száma megvan. 🙂

    (pl nagyon jó a “Le Portrait de Petit Cossette” albuma is…és sorolhatnám a többit is…:) )

  4. Kebir Says:

    Meghallgattam ezt a mixet, nem rossz így se, csak enyhén van áthangszerelve, de a számok hangzása megmaradt. Érdemes a másik verziót is meghallgatni, mert szerintem az oblivius jobb azon 🙂

  5. Domino Says:

    időközben én is megtaláltam már az eredeti verziót, viszont nekem ez a remixe jobban tetszik. 🙂

    feltételezem, hogy a Cosette-s albuma az azonos nevű animéhez tartozik?
    nem is tudtam, hogy ilyen címmel is kiadott albumot. hacsak nem valakivel közösen, mert én úgy tudom hogy sajátként csak egy jelenet meg tőle még 2003-ban “Fiction” címmel.
    bár amennyi helyen közreműködött már, lassan képtelenség követni 🙂

  6. Kebir Says:

    Igen, az anime zenéje, OST-ként került kiadásra (2004-es) és még két kislemez Inoue Marina énekével (ha jól értelmeztem a wiki-t). A Hōseki nekem nagyon bejön, meg a “main theme” az ost-ről. (és még jópár az ost-ről) 🙂

    A Noir és a Madlax után tipikus Kajiura. (a hegedű nagyon jó hangzást ad)

    Köszönöm a Circus albumot, nagyon jók, imádom. (bővült a Kajiura gyűjtemény) 🙂

  7. Domino Says:

    akkor utána nézek majd annak az albumnak is. és még azt hittem, hogy az animékhez készült zenéit mind ismerem. 🙂

    Noir egyébként egyértelmű kedvencem az összes KY-s anime OST közül. mai napig állítom, hogy a Canta Per Me az OST-ről egyike a legjobb KY daloknak. ha nem a legjobb…
    (persze ízlés dolga, mert mindenkinek más jön be, de nálam a trónról eddig még egyik más száma sem tudta letaszítani a CPM-t)

    (így zárójelben a Circus albumhoz, mert sokan nem tudják, de van még egy korábbi albumuk is, ha esetleg még az sincs meg, érdemes megszerezni. ha jól emlékszem, az valamikor 2005-ben jött ki.)

  8. foodlfg Says:

    Csak most olvastam a bejegyzést 😛
    Köszi a linket. Szerintem azért a FictionJunction YUUKA átütőbb zeneileg.

    Én sem tudom bekategorizálni őket, elég vegyes a stílusuk. De szerintem ez jpop esetében már szinte alapkövetelmény x)

  9. Domino Says:

    szerintem sok különbség zeneileg nincs a kettő között.
    azért KY számai általában mindig hasonlóak. 🙂


Hozzászólás