Kedvencek [4]

október 13, 2008

Visszanéztem, és ilyen utoljára február 16.-án volt, úgyhogy gondoltam megint lehetne. Mivel nincs minden számhoz klip, ezért inkább imeem-re teszem fel a számokat, és azt linkelem be, ez így egyszerűbb lesz. 🙂

열정 (Passion) (Yes APM CF Song) – 예스 걸즈 (Yes Girls) [letöltés]
Valahogy az év elején találtam rájuk tök véletlenül, de sajnos hiába kerestem róluk bármit is, azon kívül, hogy eddig csak ezt a számot adták ki tavaly szeptemberben, mást nem igazán találni. Még a koreai keresőkkel is próbálkoztam, de ott is max. csak dalszöveget találtam. Pedig nekem nagyon is tetszik a hangjuk meg ez a daluk is.

미안해요 (Hard Trance Remix) – 거미 [letöltés]
A két legjobb szám közül ez az egyik Gummy kora tavasszal megjelent albumáról a Big Bang-es TOP közreműködésével. Sajnos a sok “idol group” között már ő sem kap annyi szerepet, mint régen, ráadásul balszerencse, hogy az albumon található másik kedvencem, a “Looking Into The Mirror” promóciójának közepén le kellett állnia, mert túlhajtotta magát és a csakúgy mint ebben az évben sokan mások, ő is a kórházban végezte. Az megintcsak sajnálatos, hogy TOP kellett ahhoz, hogy ezt a számot sikerre vigye, pedig ennek nem így kellene lennie…
A szám remixét linkeltem be, ugyanis én nekem az sokkal jobban tetszett, mint az eredetije, de aki esetleg a klipjére kiváncsi (ugyanígy a remixel alatta), az itt megtudja nézni.

TPL (Talk Play Love) – ANYBAND [letöltés]
Boa, Junsu (DBSK), Tablo (Epik High) és a jazz zongorista Jin Bora száma tavalyról, ami a koreai Samsung “Anyband”-nek elnevezett telefonos reklámjához készült el. Egy teljesen más koncepció alapján született maga a szám és a Braziliában forgatott klip is a korábbi reklámhoz, az “Anytime”-hoz képest, amiben Lee Hyori, Lee Jun Ki és Park Bom szerepelt.
A Samsung nagyon jól választotta ki ezúttal is a sztárokat, különösen jól passzol egymáshoz Junsu és Boa hangja, amihez még jön Tablo rapje és Jin Bora fantasztikus zongorajátéka. Az “Talk Play Love” mellé készült még két dal, a “Promise U” és a “Daydream”, amik nálam kevésbé arattak sikert.

The Melody – Paradise (Album ver.) – The Melody [letöltés]
Nos igen, The Melody. Ők sem az aktív csoportba tartoznak, utoljára innen Taru-t lehetett hallani a saját kiadott albumán (amit még mindig nem hallgattam meg), illetve az Epik High-os mini albumon, a “LOVESCREAM”-en. Lassan két éve, hogy kiadták a legelső albumukat, ami jelenleg úgy tűnik, hogy az utolsó is lesz egyben, ha így folytatják. Arról az albumról akármelyik számot betudnám rakni ide, de a legközelebbi válogatásomnál a “Good Bye” mindenképpen bekerül majd. 🙂
Egyébként a szám első perce egész unalmas, de aztán kicsit lendületet vesz a gitár segítségével.

24-7-365 (feat. J) – Side-B [letöltés]
Ezt csak azért, mert megemlítettem a J “Love Child” kislemezénél. De különben is idefér. 🙂

2 hozzászólás “Kedvencek [4]”

  1. Nóri Says:

    Jó válogatás, de változott a zenei ízlésed, egész jó irányba. 🙂

  2. Domino Says:

    sokat annyira nem változott szerintem, inkább hangulatfüggő éppen mi tetszik, de mindent meghallgatok, ha ez nem is látszik a blogon. 😀
    (na jó, ez nem teljesen igaz, mert a visual kei-t pl. nem igazán bírom)


Hozzászólás